Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

rózsaszínes

A pesszimista egy rosszul informált optimista, a pohár pedig igenis félig tele van. Sőt. Ahogy itt is látszik: minden jóban van valami még jobb, Úgy pedig még sohasem volt, hogy sehogy se lett volna. tehát: A világ rózsaszín szemüvegen keresztül. Azaz: nőjjön a Globális Boldogság Index!

Frissss

Linkblog

Van modellem!

2008.02.08. 12:01 | rózsaszínes | Szólj hozzá!

Címkék: üzlet modell támogatás napsütés kamat állami jelzálog terv

Ami derűbe borítja meggyötört arcomat - már a rügyező szilfa látványán túl :

van egy bajnok üzleti modellem. Neked is van?

Neked hány van? Hány olyan világbajnok ötleted van, amire ha most én adnék neked 1-2-10-30 millió forintot, teljesen normális, akár államilag támogatott kamatra, jelzálogot tennék a vagyonodra, akkor bátran azt mernéd mondani, hogy kösz pajtás, 5 év alatt visszafizetem kamatostul, közben eltartom a családomat és boldogabb ember leszek, mint amilyen most vagyok.

Hány ilyen ötleted van?

Érdemes ezt a kérdést időről időre feltennünk magunkat, hogy megerősödjön a hitünk, az önmagunról gondoskodni tudás büszke állapotának felismerésétől.

Nekem van egy ilyen ötletem. Ezzel álmodtam. Ez foglalkoztat napok óta. Ez az, ami olyan energiákat szabadít fel bennem, ami energiáktól kisütött ma a nap és rügyeznek a szilek. Amitől mosolyogtak a gyerekek az óvodai farsangon és amitől összeforr a nagymamám combjában a 80 éves csont.

Nálad is süt a nap? Ne hagyd, hogy sötét legyen odabenn...

GBI szerintem: (4/5)
GBI szerinted: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsaszinszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr92331091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása