Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

rózsaszínes

A pesszimista egy rosszul informált optimista, a pohár pedig igenis félig tele van. Sőt. Ahogy itt is látszik: minden jóban van valami még jobb, Úgy pedig még sohasem volt, hogy sehogy se lett volna. tehát: A világ rózsaszín szemüvegen keresztül. Azaz: nőjjön a Globális Boldogság Index!

Frissss

Linkblog

Sajtóértesülések szerint Ön egyetért ezzel?

2008.03.04. 09:40 | rózsaszínes | Szólj hozzá!

Címkék: közvéleménykutatás hülye népszavazás március vizitdíj forint 9 1000 választó hülyeválasztó csecs sajtóértesülés

Lassan írom, hogy biztos, hogy megértsem: (meg igazából élvezkedni is akarok még kicsit, mert annyira szép)

"Sajtóértesülések szerint a népszavazást követően a kormány 1000 forintra akarja emelni a vizítdíjat. Ön egyet ért ezzel??? Ha nem ért egyet, akkor nyomja meg a 0-s gombot, ha egyetért, akkor nyomja meg az 1-est..."

Valami noname közvéleménykutató cég nevében kérdezte ezt tőlem egy bársonyos férfihang.

Ennek a kérdésnek őszintén, önfeledten tudok örülni. Annyira jó, hogy megerősítik az önképemet. Útkereső, bizonytalan lépteimet feledve ilyenkor büszkén tudok a tükörbe nézni és elégedetten belemosolyogni a saját képembe, hogyaszondom:

Bazmeg! Nem vagyok hüje! De kibaszott jó nekem! Értem? NEM VAGYOK HÜLYE! Sőt, okos vagyok! Sajtóértesülések szerint tudok állítmányt keresni egy mellékmondatban, amivel aztán tudok egyetérteni, vagy nem, és aztán mögé tudok látni az egésznek és mosolyogni a parasztvakítók leleményén. Nem direkt sms, nem, az még nyílt sisak. Így kell ezt inkább: sunyin hátulról. Hátha beakad.

És, hogy mi erősít meg abban a hitemben, hogy nem vagyok hülyeválasztó polgár? Az, hogy rájöttem:

Ezek már nem is hozzám beszélnek. Tudják, hogy akinek agya van, ahhoz nem tudnak elérni.

Szakmai vita? Pfuj. Hazugokkal nem lehet vitázni. Különben is, mi van ha más véleménye van, mint nekem. Az azért ijjesztő...

Párbeszéd? Ahhoz kéne egy pár. Meg a beszédkészség, mint minimum követelmény - a beszéd és készség szavak külön-külön és együttesen mért összes jelentésével.

Észérvek? Ahhoz kéne ész, meg érvek. Valamint lásd fentebb a párbeszéd címszó alatt.

Szóval maradt a hecc-, bulvár-, ideológiai- kampány.

A hülyéknek. Nekik.

Szerintem mindez tök felesleges, mert ők meg már rég meg vannak. Ott csüggnek a nagy nemzetmentő csecsén. Ha a csecs szó még egyáltalán politikailag korrekt ebben a mai világban. Polgári körökben.

És nekem? Akinek agya is van? Hozzám mikor szólnak?

Kicsi félelmem, hogy soha.

Elég sok hülyeválasztó polgár van, minek a többire pazarolni a lét.

Március 9 számomra egy kérdésre fog választ adni: Hány hülyeválasztó van az országban. És ha most lennének a választások (na nem ez, hanem a másik), akkor a hülyeválasztók tényleg hülyét választanának-e.

ui.:

Vannak az okosok is. Tőlük elnézést. Komolyan. Nem akarok én bántani senkit. Ez a post nem róluk szól. Róluk majd egy másik, óvó jellegű tanítás a korpáról meg a disznóról, meg a búzáról meg az ocsúról. Utóbbi szó összes jelentésével. lásd fentebb.

 

 

 

 

"Sajtóértesülések szerint a népszavazást követően a kormány 1000 forintra akarja emelni a vizítdíjat. Ön egyet ért ezzel???

GBI szerintem: (1/5)
GBI szerinted: (1/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsaszinszemuveg.blog.hu/api/trackback/id/tr90364698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása